למה כדאי להשתמש בשירותי שיווק ופיתוח עסקי במיקור חוץ Outsorcing


? Outsorcing מה זה מיקור חוץ

מִיקּוּר חוּץ , הוא שיטת ניהול מודרנית, שבבסיסה עומד הרעיון להוציא מהארגון את תפעול הפעילויות שאינן נמצאות בבסיסו ולהעבירן לקבלן, ולהותיר בתפעול ובניהול ישיר רק את פעילויות הליבה. שיטה זו מאפשרת לארגון להתמקד בתחום התמחותו, להשקיע את מרב המשאבים בכך, ולקיים מוטת שליטה יעילה על האגפים היצרניים בו. (מתוך ויקיפדיה )

כלומר שירותי הניתנים על ידי מומחה בתחומו המאפשר לארגון ליעל משאבים ולקבל תוצאות ממוקדות

לאורך השנים במהלך ליווי חברות, בעלי עסקים ובמפגשים עם יזמים צעירים או מנגד בתהליך גיוס של עובדים עבור לקוחות בתהליך ליווי, נוכחתי לדעת כי הפרספקטיבה של המילה עבודה , קריירה ,משרה, השתנתה. אני לא ממוחית גיוס כוח אדם, משאבי אנוש או יעוץ קריירה ונקודת המבט שלי מספרת את סיפור שינוי התפישה של מושג העובד על בעלי העסקים והיזמים ועובדים בעידן החדש

מצד אחד ישנם את בעלי העסק או חברות מחפשות לעצמם מענה של ממחה בר השגה שייתן את התוצר הטוב ביותר ביחס לתמורה אותה הוא מקבל . ומנגד נמצא העובד , נותן השירות המבקש הכנסה מכבדת ומספקת שתהלום את הכישורים ידע היכולות הניסיון. שתהיה תמורה ברירה בין התוצרים התועלות והזמן המושקה להכנסה .

השינוי בעולם נותני השירותים הוא תוצר הדדי של שינויי בשוק העבודה וצרכים של ארגונים ומנגד שינוי בתפישת העולם של העובדים והפרספקטיבה של הדור החדש על מושג שוק העבודה וניהול הקריירה.

הדור הצעיר יותר המשתלב בשוק העבודה מעוניין בדינמיות בשוק העבודה שליטה על שעות העבודה על התוצרים, ניהול קריירה מדייקת תלוית תוצאות ותועלות ,העובד החד שלעיתים מעוניין לעשות ולהתפתח בכמה תחומים במקביל .

מנגד ישנו הדור הבוגר בעל הניסיון העשיר הידע הרב ,קשרים ומקצועיות שחווה כבר הצלחות וכישלונות בעל פרספקטיבה רחבה ובעל מוניטין תעסוקתי רב

הדינאמיקה בעולם הטכנולוגי הגלובליזציה הם זרז לשינוי בעולם התעסוקתי וישנה מגמת עליה בה יותר ויותר חברות נעזרות בתוך הארגונים במומחים במיקור חוץ . השינוי הוא כל כך מוטמע , ורואים היום חברות המזמינות שירותי מומחים בתחום העבודה באתרים כגון פיבר באופן זהה להזמנת חולצה באינטרנט .

למה כדאי לחברה או לקחת מומחה במיקור חוץ

Value For Money התקשרות עם ממוחה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר בעל ניסיון רב

תוצרים ותוצאות ממוקדי תקציב ומטרה - בעל העסק והחברה נדרשים לשלם בדיוק עבור השירות שהם זקוקים לו

יעילות - מומחה במיקור חוץ בא לעבוד ולתת תוצאות , לא לחמם את הכסא

ניסיון -למומחים בעלי ניסיון יש יכולת השתלבות מהירה בארגון לכן התוצאות שמקבלים מהירות יותר

אוביקטיביות - ממוחה חיצוני המגיע לחברה ידע לזהות את הבעיות והיתרונות בצורה אובייקטיבית ולכן היכולת ליעל גבוהה יותר

חיסכון משמעותי לאורגון ברמת ההוצאות, התשלום הוא עבור השירות והתעלות ללא צורך בתשלומים עקיפי

דינמיקה וחדשנות - בעולם גלובלי ותחרותי ממחים ונותני שירות בעלי ניסיון מחברות רבות הינם מעודכנים יותר, חדשניים ודינמיים

זמניות - מענה מדויק לצורך של חברה ליווי בפרויקט או החלפה לזמן קצוב כגון חופשת לידה וכו

התקשרות בין המומחה למקום העבודה הינה התקשרות חוזית של ספק לקוח ולכן גמישה לשני הצדדים , והתנאים להפסקת ההתקשרות ברורים לשני הצדדים.

מאמרים נוספים 
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook Social Icon

כל הזכויות שמורות אילנית פלג | ניהול שיווק ופיתוח עסקי במיקור חוץ

קידום: WixSeoMonstaer